MINA KLÄDER FRÅN FOREVER21 HAR KOMMIT!!!

Jaaaaaaa! Härregu vilken snabb leverans från USA!! Mitt paket blev godkänt och skickat i fredags och idag (måndag) fick jag kläderna. Det kom en snubbe och plingade på dörren för 10 minuter sedan (Jag tänkte: Undra vem det är som kommer och ringer på dörren så här tidigt!?!?) med ett stort paket och då förstog jag direkt. Jeansen och den gula tröjan var en besvikelse, det var på TOK för stort även att jeansen är strl 26 och tröjan strl S (Det fanns inte mindre storlekar) Men jag trodde ju att jag kunde ha det. Men det blommiga linnet passade utmärkt och trosorna också :-)

Jag ska sälja den gula tröjan och Jeansen på tradera (tror jag) för jag vet att man kan sälja det ganska dyrt där eftersom det inte är alla som vågar skicka efter kläder från USA. Det här ska jag helt klart göra fler gånger!
Men eftersom frakt + tull är så pass dyrt så kan man ju vara flera personer som sam-beställer och delar på fraktkostnaden.

Jag är helt over-happy just nu. Att jag har lyckats att beställa därifrån och förstå all Engelska och de där... Hehehe. Måste ta med kläderna och visa Emelie nu när vi ses kl 9.

KRAM!!!



Kommentarer
Malin

synd att dem var förstora..

2008-08-18 @ 11:33:19
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0