En vanlig dag...

Ni kanske inte tycker det är så himla kul att läsa när vi har varit och handlat och vad vi har gjort på kvällen om vi inte gör något speciellt. Men isåfall behöver ni inte läsa, jag skriver här för att jag tycker det är kul för min skull =)

Idag hann vi iallafall att handla på kvantum för jag vägrar att handla på coop. Iallafall - vi åkte 20 över 8 - och hann handla allt ihop för hela veckan. Det var inte dåligt!! Om någon människa som jobbar på kvantum läser detta så vill jag bara säga: Lägg upp som förslag att ha öppet till klockan 22. Den timmen gör så otroligt mycket!

Nu ska vi sova. Eftersom Chrille ska upp halv 6, så måste jag ju också offra mig och gå och lägga mig nu, men det gör jag gärna! Imorgon ska jag sova ut, sedan blir det en lika pluggig dag som denna.

Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0