Arbetslös.?.

Nyss hemkommen. Har hjälpt Maria att flytta lite saker/möbler. Och vatt på IKEA.

Jag kom till körskolan vid 9-tiden. Men när jag ryckte i handtaget så visade det sig att det var stängt!
Så jag traskade hem till mamma och var där en timme, sedan gick jag ner igen och då hade han öppnat. Jag hann att göra ett test innan jag skulle till arbetsförmedlingen och skriva in mig. Från och med idag kan jag kalla mig själv arbetslös. Jaha? Hmm...Det känns ju skitkul =/
Vad ska jag göra nu då?

Men jag tar det med en nypa salt och tänker att ALLT LÖSER SIG!!
Jag ska söka alla möjliga jobb som kommer i min väg och hoppa in på första bästa.
Jag är inte så kräsen av mig.



Kommentarer
Emelie

Sån är jag med. Jag tar en dag i taget typ. :) Hoppas du hittar något jobb.

2008-08-11 @ 21:46:01
URL: http://jagemelie1989.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0