Såhär vill jag ha mitt hår

Hej! Snart ska jag iväg och klippa mig, får se hur det blir, hoppas frisören har någon bra idé. Usch, jag gillar inte sånthär för när jag väl klipper mig så brukar det bli bara topparna iallfall, för att jag inte vågar något annat. Vissa dagar vill jag klippa av mig allt hår och ha lite längre än axlarna och uppklippt, men sen tänker jag att det är ju inte så vanligt att ha så långt hår som jag har och frisörerna brukar alltid berömma det så sånt. Men jag tror jag ska klippa topparna och klippa upp håret en bit, vill inte klippa lugg iallafall - inte nu när det börjar bli sommar.  

Här har Mischa Barton enkelt och fint hår. Jag gillar även Lindsay Lohans enkla vardagliga frisyr.
image70image71
Jag tänker att jag vill ha någon blandning av dessa frisyrer.


Idag åker Mamma och Janne till Kreta, Ni får ha det så jättekul!!!

13862882


Kommentarer
malin

hoppas att det ordnade sig med klippningen och att du blev nöjd :)

ses

2008-04-24 @ 16:15:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0