Någon mer än jag som är sent ute?

Är det någon mer än jag som är ute sent med att söka till högskolan?

Jag håller på för fulla muggar just nu. Och jag skulle tro att studera.nu är överbelastat med folk som är sent ute med anmälan eftersom det går s k i t - s a k t a!!! Jag har hållt på nu i över en timme och det har fortfarande inte hänt något. Jag försöker göra mina 5 sökningar, men efter 2-3 sökningar så loggas jag ut, och när jag loggar in igen så måste jag börja om.. ZzzzzZZzzZZZzzz. Åh vad trött jag blir!

Ska köra lite bil med pappa strax, måste lägga på ett kål nu om jag ska lyckas få mitt körkort till sommaren (Som är mitt mål).
13862882


Kommentarer
Josephine

Jag har redan haft det tänt..här i Finland är klockan redan 22.15:D

2008-04-14 @ 21:17:49
URL: http://mumintroll84.blogg.se
Katie

Svae: Det har jag redan gjort. Har två ljus tända i varje fönster (har visserligen bara tre) men i mina fönster skiner det minsann! Ha en trevlig kväll!

2008-04-14 @ 21:20:16
Josephine

Då lärde du dig iaf något nytt:) Alltid lär man sig något bra genom att blogga, hihi...

2008-04-14 @ 21:31:20
URL: http://mumintroll84.blogg.se
Annika

svar: Ett ljus brinner för Engla...

2008-04-14 @ 21:34:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0