Idag har jag köpt en locktång

Idag har jag köpt en Locktång, såhär ser den ut.
Den är av märket OBHnordica och jag köpte den sista på Mellströms i Nybro för 395 kr!

image61

Såhär blev lockarna, Vad tycker ni??

image62image64

Själv tycker jag att det är lite ovant, men jag blev nöjd :)
Så det var ett bra köp. Dock vet jag inte om jag ska ha lockar på studenten. Men på valborg ska jag iallafall ha det.

Vad tyckte jag om produkten?
Den värmdet upp på ca. 1-2 minuter. Man kunde välja vilken temperatur man vill ha, beroende på hårtypen. Man skulle vänta ca. 8 sekunder på varje grepp man tog. Jag trodde att det skulle ta flera timmar att locka allt mitt tjocka långa hår, men det tog bara 30 min. Och jag gjorde allt själv!! När jag äntligen blev klar så tycker jag att det blev väldigt bra. Nöjd, men ovan.

Nu ska jag se på Sjukhuset och sedan ska jag plugga....samhällsekonomi.....
13862882


Kommentarer
mulin

Det blev jättesnyggt! Vad kostade locktången?

2008-04-22 @ 19:47:01
URL: http://apoetry.blogg.se
madde

Tack tack :)

2008-04-23 @ 00:24:18
URL: http://madelenees.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0