Hemma igen

Nyss hemkommen från Ljungnäs med klassen.

Det har varit skitkul!!

Det var ett stort hus som såg utsåhär:
image49

Våra lärares aktivitet om började kl 21.00 var lite scare. 6 stycken hade gömt sig i skogen och så skulle vi leta efter alla för att kunna få ihop ledtrådar till en mening och sedan hitta en "skatt". Och dem skrämdes hej vilt. Det var jättekul. Men min grupps aktivitet blev nog den mest lyckade.

Vi hade charader (som ni läst tidigare att vi skulle ha) och det blev riktigt lyckat, vi fotade varje person också, men dem får ni inte se för jag har inte frågat om lov att få lägga ut de här.

Men här kommer en bild på Jessica, Mig och Malin.


Vi gick inte och la oss förrens halv 2 och så gick vi upp vid halv 8. Gäsp.

TACK för en mycket trevlig dag/natt med klassen :)
Det har varit riktigt roligt!!

13862882




Kommentarer
Staffan Hansson

Övernattningar med ens klass är alltid trevligt.. ahh that brings back memories.. :D

2008-04-18 @ 11:56:55
URL: http://www.p-staffan.se
Jenny

Trevlig Helg! :D
Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :)

2008-04-18 @ 12:06:51
URL: http://www.penajs.blogg.se
Jenny

tack!

2008-04-18 @ 12:49:01
Emelie

Så irriterande att jag skulle bli sjuk! Åhhh...

2008-04-18 @ 13:54:26
URL: http://eminza.blogg.se
Malin

det var riktigt kul där!! det blev verkligen lyckat.. :)Kan du inte skicka bilderna du tog i ljungnäs till mig?

2008-04-20 @ 20:27:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0