Dagen idag

Dagen idag har varit bra. Började skolan 8.35 och eftersom det var så ruggit väder så åkte jag bil till Malin som jag brukar ta sällskap med. Schemat såg ut så att vi hade historia, svenska, samhällskunskap sedan klassråd och resurstid som bestod av matte. Skoldagen var slut ca. 15.00, då gick jag hem till pappa eftersom Chrille jobbar kväll den här veckan. Vi åt mat, sedan har jag och Emelie suttit och snackat hela eftermiddagen/kvällen - heeeey kolla in hennes grymma blogg http://ihuvudetpaemelie.blogg.se . Sedan kom Chrille och hämtade mig när han hade slutat sitt jobb - nu sitter jag är i lägenheten och ugglar :) hehe, nej då.

Imorgon börjar jag inte förrens tio i elva, grupparbete hela dagen. Sedan ska jag traska vidare till körskolan och drive:a. 
 13862882


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0