Äntligen fungerade det att söka till högskolan

Jag gick upp klockan 6 idag för att jag tänkte "vid den tiden orkar ingen annan gå upp och sätta sig vid datorn och söka till högskolan - så det är nog inte överbelastat med människor vid den tiden"

Mycket riktigt!! Allt gick snabbt och smidigt, så nu är min ansökning till högskolan inskickad. Så får vi se vad som händer. Vill ni veta vad jag sökte?
1. Socionom - Kalmar
2. Socionom - växjö
3. Ungdoms - och missbrukarvård - växjö
4. Lärare - Kalmar
5. Lärare - Växjö

Det var väldigt höga intagningspoäng på socionomprogrammet, 17 poäng, så vi får se hur det går. Hoppas på att det inte är så många som söker dit.

Ha en bra morgon, och en bra dag. För det ska jag ha!
13862882


Kommentarer
Amanda

Hoppas du kommer in på det du vill :)

2008-04-15 @ 17:44:14
URL: http://amandass.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0