42 Dagar kvar...

Jag gick till skolan vid klockan 8 och när jag kom dit så satt det en lapp på dörren där vi skulle haft historia "Läraren är sjuk idag, jobba med sånt ni ligger efter i". Jaha? Kunde hon inte sagt det igår, eller mejlat det idag på morgonen så vi slapp stressa till skolan?? Sedan började Svenskan kl 09.50, men så visade det sig att hon också var sjuk.

Vi hade klassråd istället för svenska alltså, lite info om balen och sånt. Och på klassråd är det fika, chokladbollar var det idag.

Sedan var det mat, fiskgryta och potatis. Och efter det så var det samhäll (vår enda lektion, och den började klockan 11.25, gjorde provet på ca 40 min och sedan fick vi gå hem.

Imorgon ska vi inte ha några lektioner överhuvudtaget, vi ska bestämma vad vi ska arbeta inom för ämne i Människor i behov av stöd. Och lägga upp en plan för hur arbetet ska se ut. Detta får vi göra hemma och jag vet redan vad jag ska skriva om jag jag vet redan hur mitt arbete kommer att se ut. Och på fredag har vi heller inga lektioner. Detta betyder att jag har helg nu!!

Nästa vecka kommer att vara lika slapp, skola måndag & tisdag. Ledig onsdag (VALBORG!!), torsdag, fredag (NYBRO MARKNAD!!), lördag, söndag.

Idag är det 42 dagar kvar till studenten den 5 juni!!!
13862882



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0