4 dagar senare...

Ursäkta min dåliga uppdatering. På grund av tidsbrist har jag inte skrivit något sedan i torsdags. Men eftersom Malin ville ha något att läsa ikväll så gör jag detta för hennes skull ;)

Okej, Vad har hänt på dessa fyra dagar då?

Fredag
Var med Emelie i Växjö. Supertrevligt!! Jag köpte ett par ljusa jenas som var till knäna och en kofta, ett par skor som jag ska ha på studenten och balen och fina pärlor som jag ska ha i håret på balen. Tack för en jätteskön dag, måste verkligen göras om! Ullared nästa?

Lördag
Crousing!! Vi hade fest här i lägenheten. Vi grillade kött i det härliga vädret tillsammans med Chrille, Chrilles grymma syrra, Nicklas, Jessica, Fredrik och Sara. Saras pojkvän var här en snabbis och så jag förståss. Superlyckat!

Söndag
En heldag i soffan, behöver jag säga mer?

Måndag
Och idag då... Idag har vi fått yttligare ett "slut-arbete", denna gången inom samhäll. Jag ska skriva ett arbete om UNISEF, om ni har något att tipsa mig om när det gäller detta så gör det! Jag håller ju även på med ett arbete inom "människor i behov av stöd" som handlar om ätstörningar. Och så ett stort historiearbete. Och ett historiaprov. Oherregud. Det är mycket STORA grejer nu innan studenten.

38 Dagar kvar till dagen med stort S

Imorgon är det tisdag, börjar skolan senare då, ska ha Bf-kurser hela dagen och sedan är det långledigt. Onsdag är det valborg, torsdag är det soffan, fredag är det nybro marknad - Emelie?? , osv osv....

Nu ska jag vara lite social med Chrille, vi ses och hörs!
13862882


Kommentarer
Emelie

Jaja, göra om ullared nästa. OCH fredag= DU OCH JAG OCH Nybro marknad! Vi hörs. ÄLSKAR pussar

2008-04-29 @ 10:04:18
URL: http://em8911.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0