38 skoldagar kvar!!!!

Det är 38 skoldagar ,och 57 dagar (inkl. helger) kvar till STUDENTEN!

image28

Mössan kom igår. Allt känns så långt ifrån men fatta att det bara är 38 dagar kvar i skolan i hela mitt liv. Om man inte räknar med högskolan då.

Jag har bestämt mig på ett ungefär vad jag ska välja till högskolan men eftersom jag inte är 100% säker så får jag se om jag väljer att vänta ett år med att söka. Om jag blir något klokare då??

Malin kommer till mig strax, vi ska göra det här:
image30 
ZZzzzzZZzzzZZZzzz, matte

13862882


Kommentarer
Emelie

Är det kurator du funderar på att bli? Förresten, vi övningskör väl imorgon? : ) Kommer du hit efter skolan?

2008-04-08 @ 21:26:04
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se
Emelie

Älskling jag ska festa med dig då ;) haha. Jag kommer och kolla. Duär välkommen på min student den 11 juni. klockslag vet jag ej ännu. men det är i kyrka innan också. Mer får du veta. Du älskling, tack för receptet och du jag är på på lördag tror jag i alla fall. Jag kan ringa dig på fredag när jag kommer hem! ÄLSKAR DIG! Pusss (tack för att du sa att jag var fin i håret - fixade det för 2 veckor sedan) PUSSSSSSSSSSSSS

2008-04-09 @ 10:31:05
URL: http://em8911.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0